Inlämning, ekonomi + träning

Ja, så ser min dag ut idag! Bestämde mig för att gå och lägga mig igår efter jag skrivit i alla fall och sen ställde jag klockan på 7.45, vilket kändes väldigt lagom. När jag väl vaknade på morgonen pigg och utvilad visade det sig att klockan bara var 6.30 så jag har varit uppe ett tag. Har skrivit 1,5 av 2-3 sidor i romananalysen redan. Känns riktigt bra så det kommer nog inte bli några problem med att lämna in den vid 12 idag.

Efter det tänkte jag sätta mig i sektionsrummet och fixa de sista verifikationerna till bokföringen som jag inte haft mallar kvar till och sen också fixa lite med årets ekonomi. Tycker det är så otroligt roligt med ekonomi! Fattar inte att jag inte kom på det tidigare att det var det här jag vill syssla med. Har ju alltid älskat matte och räkna pengar och sådant, det finns ju inget mer självklart!

Ikväll är det dags för Bodyjam med Julia igen. Har fortfarande riktig ordentlig träningsvärk, men förhoppningsvis kan det släppa lite när jag tränar och ser till att stretcha ordentligt efteråt idag...

Dags för mig att fortsätta på analysen tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0