Ledig tid?!

Som jag har skrivit innan så ska jag egentligen ha praktik nu men fick inte någon plats och därför är jag hemma dessa veckor. Beslutade mig för det när jag inte hade hört något och det var två arbetsdagar kvar till praktiken började, mycket eftersom jag inte tänker gå färdigt utbildningen. Inte just nu i alla fall och om jag bestämmer mig för det senare kan jag läsa in praktiken för sig. Därför är jag ju ledig...egentligen.

Det har gått över en vecka redan och jag har inte känt mig ledig över huvud taget ännu! Hade tenta i fredags och nu en romananalys och så har jag ekonomin. Istället för 250% har jag läst 150% i en veckan nu men nästa vecka går det ner till 50% och då kanske jag kommer känna av det. Sen har jag styrelsens ekonomi och utskottens bokslut som jag ska gå igenom. Det är verkligen fullt upp! Känns nästan skönt att inte ha praktiken, hur skulle jag då hunnit med allt om jag var i skolan från 8-17 varje dag?! Måste fortsätta här nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0