Mycket gjort

Fick till slut en hel del gjort idag i alla fall. Pratade med Johanna om ekonomiuppgifterna så nu har jag gjort dem också, fast manuellt. Sen har jag ringt Stångåstaden så jag har fått hit en kille att göra mätningar på vattenskadan. Resultat kommer imorgon! Tvättat sex maskiner tvätt har jag hunnit med, kollat upp en del av skrotningen av bilen. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem från jobbet så jag kan ringa och prata lite med honom om det. Jag läst ett par kapitel i den bok som jag ska lämna in en romananalys på på torsdag och så har jag skrivit upp en lista med allt som jag måste ta tag i och få gjort. Nu är jag riktigt nöjd med min dag! Ska ta en dusch nu och sen åka iväg till Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0