Mycket läsande

Godmorgon!
Har inte skrivit så mycket nu det senaste, vilket beror mycket på att jag för tillfället pluggar 250%. Har otroligt mycket att läsa och det känns inte som om jag gör något annat för tillfället. Trots det börjar jag hamna lite efter nu och det har mest berott på att jag har haft tre hela romaner att läsa på en vecka. Nu är de klara och jag har bara en roman kvar på två veckor så nu kommer jag säkert hinna komma ifatt med de andra kurserna.

Ska alldeles strax cykla iväg till skolan och ha seminarie. Har gjort lektionsplanering i grupper till idag som vi ska redovisa för de andra grupperna. Tycker vårt blev riktigt bra så det ska bli kul att se vad de andra har hittat på. Sen i eftermiddag ska jag på ledningsmöte och sedan kommer Tuva hit. Ska vara hundvakt till henne fram till fredag. Ninja kommer nog tycka att det ska bli skoj!

Nu måste jag sätta lite fart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0