Romananalys

Hej på er!
Är så glad för att snön har redan börjat smälta bort igen och solen lyser så fint så! Känns som en bra dag, trots att jag kommer bli tvungen att sitta inne hela dagen. Imorgon ska nämligen romananalysen in och jag har inte riktigt hunnit läsa ut boken ännu så det måste jag göra. Tänkte första ta P-O Enqvists Lewis resa men det blev istället Theodor Kalifatides Utlänningarna som jag läst en gång för många år sedan och som jag verkligen tyckte om. Har inget planerat idag mer än kvällskursen så det kommer nog gå bra det här.

Igår kväll var jag och Julia på Bodyjam. Var mycket roligare koreografi nu än tidigare så jag ser fram emot morgondagens danspass. Däremot har jag otrolig träningsvärk i axlarna idag. Kan inte böja bak mina armar alls och det verkar av minsta lilla. Men men, jag ska inte klaga, det släpper nog snart.

Nu måste jag återgå till boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0