Sitter fortfarande uppe...

Ja, klockan är 2.15 och nu kände jag att jag behöver en liten paus. Ca 12 timmar till tentan ska in och jag förstår fortfarande inte hur jag ska hinna bli klar. Kommer få sitta uppe hela natten tror jag... Tur att jag har börjat piggna till i alla fall! Är verkligen envis, jag vill försöka lämna in alla fyra uppgifterna. Som det ser ut nu så blir det bara tre, men det tänker jag inte gå med på!

Jag undrar hur de går för de andra...Jag satt 11 timmar igår och idag har jag suttit 18 timmar än så länge, men då har jag inte räknat bort lunchpausen och biopausen på knappt två timmar. Men ändå! Tycker jag har varit väldigt duktig, det är de här uppgifterna som är helt omöjliga! Man kan ju undra om lärarna har räknat med att man klarar sig utan sömn under dessa två dagar... All kritik till dem alltså!

Nu är pausen slut, dags att återgå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0