Skjuts fram till morgondagen

Jaha, fick inte så mycket svar som jag hade hoppats på idag. Kursansvarig var nämligen inte ansvarig för det området jag pratade om och därför ska jag träffa honom som har det imorgon förmiddag, precis innan hemtentan delas ut. Får se vad han säger.

Idag har det varit galet mycket skola. 10-17 med lunchpaus och ett par mindre pauser. Jag är helt slut, är verkligen inte van vid så här "långa" dagar i skolan... Efter det hade jag även styrelsemöte mellan 17-20. Fullt ös medvetslös!

Något som är bra är att jag har fått "Så länge vi båda andas" idag (den fjärde boken i Twilight-serien som precis utkommit på svenska). Har lyssnat på den engelska ljudboken men ska, efter tentorna, ta mig tid till att läsa den också. Nu ska jag däremot sätta mig och läsa inför morgondagens hemtenta...Har en del artiklar kvar som jag inte hunnit med ännu.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0