Skön kväll - nu full fart!

God morgon!
Jag var helt slut igår efter tentan och träningen så jag låg hemma i soffan hela dagen och läste och arbetade med ekonomi. Första gången på jag vet inte hur länge som jag satt framför tvn en fredag! Såg bl.a. Let´s Dance och Singing Bee. Ganska skönt att ha sådana kvällar, samtidigt som jag är så glad över att jag inte har fastnat i något program och måste planera in mina tv-tider.

Nu har jag i alla fall fått mitt lilla lugna så nu är det dags att sätta fart här hemma. Ska äta lite frukost och sedan ska jag börja skura här. Lär ta lång tid... Borde sätta min kamera på laddning också. Har inte varit några bilder på länge här i bloggen men det beror bara på att jag inte kan starta kameran. Vad ska ni hitta på denna lördag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0