Stad av glas

Jag skrev lite fel i inlägget igår, stad av glas heter boken som jag läste, inte stad av ljus! Måste faktiskt säga att den var riktigt bra, helt i min stil. Var helt klart den bästa boken i den här kursen! Började med den igår och bara läste och läste tills jag somnade och så fort jag vaknade började jag igen och sen var den klar. Har seminarie på den nästnästa vecka så nu ligger jag långt före igen. Känns så skönt! Funderar på att läsa de andra böckerna som han skrivit också. Den här boken är den första i New York-triologin och kom 1984 har jag för mig. Daniel Quinn är deckarförfattare och en dag får han ett underligt samtal som förändrar hela hans tillvaro. Han tar på sig roll som privatdetektiv själv och kommer leda till att hela hans liv förändras. Kan verkligen rekommendera den. Lite skum, men väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0