Stad i ljus

Paul Austers bok Stad i ljus ska jag ägna min kväll åt. Ännu en bok som tillhör 1900-tals kursen men det är också den sista. Om två veckor är tentan. Jag känner mig faktiskt redan väl förberedd, vilket är oerhört skönt. Men innan dess måste jag klara av samhällskunskapens hemtenta som jag har mellan onsdag och fredag i nästa vecka. Den känns lite värre för jag har missat ett par viktiga föreläsningar och har ännu en hel del kvar att läsa där. Annars brukar ju hemtentor vara min grej faktiskt. Dem brukar jag klara, tycker inte alls om saltentor.

Kom hem från skolan kl 13 idag efter två föreläsningar och uppdaterande av mitt studentkort. Det är alltid så sjukt lång kö där. Gick dit en månad efter att kortet gått ut eftersom jag ändå inte behövt det och ändå var det 40 (!!!) nummer före mig. Jag undrar då hur det var för en månad sedan... Tack och lov var det många som hade struntat i det och gått så det gick ganska fort. Väntade nog bara i 20 minuter. När jag väl kom hem skulle jag börja läsa, men kom inte så långt. Somnade i soffan. Har varit sjukt trött idag...Fattar inte varför.

Nä, dags att sätta igång nu. Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0