Stressad

Lugn och skön dag?! Knappast! Kännt mig så sjukt stressad hela eftermiddagen och känner att jag inte hinner åka iväg till Norrköping ikväll men självklart ska jag det ändå. Jobbigt när en sådan känsla helt plötsligt slår till en! Var inte beredd på detta. All tid har gått till ekonomin. Kom på massa saker som jag måste skriva med som jag glömt så ikväll när jag kommer hem ska jag skriva det sista och sen imorgon klockan åtta har jag sagt till mig själv att jag ska till sektionsrummet och skriva ut alla papper och sedan gå direkt och posta iväg paketet. Måste bli av med den nu, känns bara som en enorm tyngd över en! Har precis tagit en dusch och måste fixa det sista innan Johanna kommer och hämta mig. Hoppas ni får en lugn och skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hoppas du haft en bra dag!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg:

Vem bär klänningen bäst?



Mvh: Emma

2009-03-30 @ 18:43:20
URL: http://pemmizz.blogg.se/emmasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0