Tentan klar

Jippie! Nu har jag skrivit tentan! Det kändes ganske bra faktiskt, men jag är rädd för att jag missförstod sista frågan så jag ska inte ta ut segern i förskott. Har gjort det alldeles för många gånger och blivit besviken! Om det är så igen så har jag god tid på mig att plugga för omtentan i alla fall för nu har jag ingen mer skola förrän v. 21 förutom v.15. Ska bli så otroligt skönt! Har massvis med saker att fixa till så nu får jag äntligen tid till det.

Efter tentan gick jag iväg till gymmet en timme! Cykling, löpning och en sak till som jag inte vet vad det heter. Så skönt men så otroligt jobbigt! Känner mig helt slut fortfarande. Har i alla fall tagit en dusch och ätit lunch också och nu ska jag iväg till universitetet och träffa en av kassörerna. Sedan när jag kommer hem hoppas jag att jag har lite ork till att börja skura köket!

Vad hittar ni på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0