Tidig morgon

Godmorgon!
Nu har jag kommit in efter en promenad med Ninja. Vår klocka i sovrummet ställer om sig själv men tappar ibland även koll på vad den verkligen är så jag blev så snopen när Ninja väckte mig 3.40 inatt. 4.45 väcker Joakim mig och ber mig gå ut med henne denna morgon. Höll på att bli galen på henne, men när jag väl kommit upp upptäckte jag att klockan gick 2 timmar efter sig så den var 6.45. Mycket bättre!

Idag är det lite avgörande dag i min utbildning. Har fortfarande inte hört något angående praktiken och därför har jag bestämt mig för att strunta i den. Ser ingen mening med att åka dit helt oförberedd när jag ändå inte ska läsa mer än denna termin. Ska prata med kursansvarig lärare idag och se vilka kurser som blir påverkade poängmässigt och om jag kan skriva b-uppsatsen utan praktiken.

Får se om jag får lite tid över till träning idag. Hade verkligen behövt det. Nu ska jag i alla fall försöka börja äta nyttigt igen som jag gjorde tidigare. Förstår inte hur jag kunde komma bort från det så fort när jag ändå lyckades klara det så pass många månader...


Så här kunde min frukost se ut tidigare. Det var väldigt gott och jag ska verkligen
försöka gå tillbaka till det.

Kommentarer
Postat av: Denise

Yes det är en hel bok :) Den heter smoothies och är av stella murphy, köpte den på bokrean :)

2009-03-10 @ 08:18:26
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0