Träning

Har precis kommit hem från en timmes spinning, så skönt! Var över en månad sedan sist. Nu är det verkligen dags att komma igång!

Igår var jag på Afterwork med Jockes jobb. Var riktigt trevligt. Vi gick till ett ställe på Stora torget som heter Magnolia och som jag tycker är helt underbart och åt tre-rätters, men jag var duktig nog att avstå från desserten! Hörde ni?! JAG åt ingen dessert! Efter det gick vi till någon ny pub som hette The Klob eller någon liknande. Var riktigt härligt ställe med massa olika sorters öl och riktigt cider. Inte sådan där söt och sliskig som vi annars har överallt i Sverige. Mer likt irländsk cider om det säger något. Satt där ett par timmar och snackade skit. Var jag och Jocke, Anders och Julia och Martin och Lisa. Hade det riktigt trevligt. Senare åkte vi hem och Anders och Julia följde med och så satt vi här och drack whiskey/päron cognac till sent i natt.

Sitter och väntar på att Jocke ska ha duschat klart för sen ska vi iväg och äta lunch och shoppa lite nya kläder till honom innan vi ska på bio. Just det, glömt att skriva om bion i förgår, det får komma lite senare då. Nu måste jag iväg!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Just det, jag har flyttat min blogg till www.improveme.se/andreas så besök mig gärna där! :)



Hoppas du får en underbar lördag och en fortsatt trevlig helg!

2009-03-14 @ 15:33:31
URL: http://improveme.se/andreas
Postat av: Emma

Hej Misen!

Nu har jag äntligen fått mitt inernet, så nu ska här följas blogg, spännanade.

Låter skönt det däe med träningen.

Hoppas att vi ses snart. Kramar

2009-03-17 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0