Träningsvärk utan träning?

Jag har knappt kunnat röra mig idag! Ajajaj vad jag har haft ont i mina ben. Har kännts som en rejäl träningsvärk. Det konstiga är bara att jag inte har tränat. Har cyklat till skolan och varit på promenader med Ninja och det är det enda. Förstår inte vad det är. Hoppas att det har släppt till imorgon i alla fall.

Idag har jag haft en del skola och sen har jag varit nere på stan och köpt en riktigt bra kalender. Äntligen! Ekonomikalendern eller något hette den, men var inte så mycket ekonomi i den. Mest papper där man kan skriva upp sina "att göra"-listor och anteckningar i samband med kalendern.

Ikväll har Tuva kommit hit också. En åttaårig Springer Spaniel som vi ska passa fram till torsdag. Har gått riktigt bra här ikväll och hon är så otroligt snäll. Imorgon ska jag vara själv med det men det kommer nog gå riktigt bra. Börjar bli lite trött nu så det är nog dags att sova. Har precis tvättat klart jättehögen med smutstvätt som vi hade här.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0