Vindarna vänder fort

Ja, ändrade planer för helgen ytterligare en gång och nu känner jag mig fullkomligt nöjd! Först imorgon ska jag gå på ett spinning-pass, vilket var veckor sedan sist. Stackars magen vad stor den har blivit under tiden jag bott i Linköping. Den saknar alla danspass! Därför kommer passet sitta väldigt fint imorgon. Klockan 16 ska vi vara på Cloetta Center med Sebastian och Maria och äta mat undertiden vi tittar på matchen och direkt efter den ska vi hem och hämta Ninja och köra ner till mamma och pappa och stanna där till söndag kväll eller måndag morgon. Kommer bli en kanonhelg! Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Stefanie

ha en trevlig fredags kväll!

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-03-06 @ 21:50:35
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Emma

Heej! fin blogg, premenuera gärna på min blogg du också, om du gillar den alltså=)



Vad har du gjort idag då?

Haft en bra dag ? :))



/Emma

2009-03-06 @ 22:12:58
URL: http://pemmizz.blogg.se/emmasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0