Bio med PwC

Idag är det plugg som står på schemat. Har en hel del att läsa i den nya kursen och det är lika bra att försöka få det gjort så fort som möjligt! Måste ta och åka ut till skolan först och hämta en bok på biblioteket som jag reserverat innan den går till någon annan. Är så nöjd för än så länge har jag bara köpt två kursböcker på hela terminen, de andra har jag lyckats låna.
Ikväll blir det däremot lite roligare! Ska på bio och se på The Box. Det är Öhrlings PricewaterhouseCoopers som bjudit in lite olika studenter till detta och där ska de också hålla en företagspresentation. Det är ju hos dem jag läste ekonomiassistentkursen i våras så det ska bli väldigt roligt faktiskt! Får skriva mer när jag kommer hem om hur det var. Nu måste jag sätta fart så jag hinner få något gjort innan den börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0