Huvudvärk...

Så typiskt verkligen!
Jag har mått så bra den senaste veckan. Jag har tränat ett par gånger och jag har lagat mat själv varje lunch och varje middag. Det har resulterat i -2,5 kg. Nu är jag på väg mot mitt gamla jag igen. Det enda som inte har varit bra har varit det att jag har känt mig stressad och jag har inte kunnat sova mer än ca 4-5 timmar per natt. Därför tänkte jag igår att jag skulle gå och lägga mig tidigt och koppla bort skolan för en kväll. Somnade direkt och vaknade först efter 9 timmar! Underbart! Men när jag sen gick upp hade jag världens huvudvärk. Känns som om hela huvudet ska sprängas och än har det inte gett med sig. Så fort jag kopplar av så händer det här. Skit också! Har seminarium om 1 1/2 timme och jag förstår inte hur jag ska orka med det... Ska äta en tidig lunch nu och hoppas det blir bättre.
Efter min veckohandling i måndags är kylskåpet helt fyllt. Är så nöjd över att jag har börjat laga massa mat igen och jag tycker verkligen att det är jätteroligt när jag väl tar mig tid till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0