Önskelista till tomten!

Jag har alltid varit lätt att handla presenter till men jag vet inte om jag är det längre så därför har jag skrivit ihop en liten önskelista till tomten...och till min familj ;) Detta är vad jag har kommit på än så länge att jag skulle vilja få i julklapp:

Paket med 4 skrivböcker med omslag från Twilight

(finns bl.a. på Bokia)


Twilight-böckerna i pocketformengelska

(jag har dem på svenska i inbunden form)


One Tree Hill - Vill ha alla säsongerna men har inte någon just nu

(De billigaste jag har hittat finns på Ginza.se och kostar 199:-/st)

 

Sällskapsspel - Pop & Rock

(Har sett det i alla butiker som säljer spel, även Ullared)



Sällskapsspel - Master of Television

(Har precis släppts och jag har bara sett det inne på Bokia i deras spelavdelning än så länge)

 

Biljett till musikalen Grease



Sofi Fahrmans debutroman Elsas mode

 

En receptbok med bara brödrecept

(Behöver inte vara den på bilden)



Presentkort på kläder

(Antingen H&M, MQ, Gina Tricot eller Zara)


Thomas Sabos armband som man kan köpa till berlocker till som på något sätt betyder något för en själv.

(Detta kostar lite men jag skulle antingen vilja ha kedjan eller att jag får välja och beställa någon berlock till den. Kedjan kostar 298:-/498:- beroende på längd och tjocklek. Berlockerna kostar från 198:- till 498:-. Går att beställa här.)


En snygg armbandsklocka i stil med denna.

(Inte just denna eftersom jag vet att den går på över 10' men det måste ju finnas någon i bra pris som påminner om den...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0