The Box

Irriterande, skrev ett inlägg men när jag höll på att ladda upp bilden låste sig allt och jag fick avsluta och sen var allt borta...blä!
Hur som helst, The Box var en väldigt..."annorlunda" film kan man väl säga! Vet inte om jag har varit med om att så många hoppat till ordentligt och till och med skrikit till på bio innan men samtidigt vet jag inte om jag hört så många sitta och skratta åt delar i en film bara för att det var så dåligt. Vet inte riktigt vad man ska tycka om den. I början var den bra och det kändes som om det faktiskt skulle kunna bli riktigt intressant men ganska snart spårade det ur och blev lite för mycket.
PwC hade i alla fall en mycket bra presentation och det var riktigt roligt att få gå på detta. Skulle mycket väl kunna tänka mig att arbeta hos dem i framtiden!
Nu ska jag sätta mig och läsa en liten stund innan det är dags att sova.
(Förresten, är det någon som vet hur jag kan få tillbaka mellanrum vid radbrytning? När jag skriver så blir det det, men så fort jag sparar eller publiceras försvinner det...Riktigt irriterande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0