Tidig morgon

Godmorgon!
Var ett tag sedan nu som jag kände mig pigg redan vid den här tiden. Det är fortfarande mörkt ute och tråkigt nog så hör jag att det regnar. Tänkte uppdatera här och sedan plugga lite innan det är dags att åka iväg med Ninja till veterinären. Det är inget allvarligt med henne, bara någon infektion i öronen som vi måste få bort.
Efter det bär det av hem till Sthlm igen. Har faktiskt varit skönt att vara här nere i helgen. Innan har det varit så stökigt så jag har fått panik av att sitta här men nu är det i ordning och då trivs jag. Det är så litet så det är en himla mysig känsla. Till och med gardiner i vardagsrummet fick jag upp igår.
Dags att sätta igång med skolarbetet. Har så otroligt mycket att läsa till imorgon egentligen. 2 artiklar, varav en på engelska, 1 bok och det inledande kapitlet i en annan bok + att jag ska svara på ett par frågor till varje text och skriva ihop ca 1 sida. Kommer bli en lång dag idag...

Kommentarer
Postat av: Disfigured

Gör om gör rätt! Gå och lägg dig :p

2009-11-17 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0