Trött!

Jag är så trött idag! Gick och lade mig väldigt sent och då hade jag ändå svårt att sova och sen vaknade jag och gick upp kl 5.20 igen. Somnade i soffan och runt 8 gick jag in till sängen igen och sen kunde jag verkligen inte gå upp. Har världens träningsvärk i hela kroppen efter styrketräningen igår. Ingen bra dag det här!
Har suttit och pluggat nu på förmiddagen och har 90 sidor kvar att läsa i boken Företagets internationaliseringsprocess till imorgon vilket känns otroligt segt. Sen ska jag åka iväg till Åkersberga och gå på spanskan om 4 timmar, vilket jag är så sjukt omotiverad över just nu och känner att jag inte har tid för överhuvudtaget. Usch, vilken dag det här kommer bli!
Läser en så otroligt tråkig kurs just nu! Samhälle, marknad & företagande heter den. Trodde att det skulle bli roligt men inte... Längtar tillbaka till redovisningen! Håller tummarna för att Ekonomistyrningen som börjar om ett par veckor känns bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0