Underbara Melissa Horn!

Wow vilken spelning det var igår! Hade inte förväntat mig så mycket eftersom jag inte lyssnat så mycket på henne tidigare, men det kommer det bli skillnad på nu. Biljetterna var slutsålda för ett par veckor sedan så hela Göta Lejon var fyllt och mellan varje låt applåderades det som bara den. Jag hade tänkt att det skulle bli en lugn spelning! 22 år gammal är hon och har en så otroligt fin röst verkligen! Helt otrolig sångerska och låtskrivare! Jag satt flera låtar och fick hålla tillbaka tårarna, det var galet. Om ni får tillfälle att se henne någon gång så gör det, jag kommer vilja göra det igen i alla fall!
Tyvärr ingen bra bild. Vi satt på rad 5 så det var väldigt bra platser men jag glömde kameran hemma och fick använda mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0