Väntar på målaren

Godmorgon!
Har knappt sovit något inatt. Hade svårt att gå och lägga mig och sen var jag tvungen att gå upp kl 6. Idag ska nämligen målaren komma hit och börja måla om sovrummet och tapetsera om det som ska bli mitt kontor. Han har inte sagt någon tid, bara att han kommer på förmiddagen och de brukar ju komma igång kl 7 så vi får se om han dyker upp här snart. Jag hoppas verkligen det för jag behöver ge mig iväg till grupparbetet runt 9-tiden. Ska bli skönt att få i ordning här i veckan i alla fall. Tänkte bjuda på lite "före"-bilder.
Såhär ser "kontoret" ut just för tillfället.


Sovrummet


Har fått sova på madrasserna mellan sofforna i natt. Alla garderober från sovrum och kontor har tömts i vardagsrummet. Ni ser att det är lite stökigt här just nu. Och denna veckan är det tentaplugg som gäller. Kan bli svårt att koncentrera sig här...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, visst är hon helt underbar! Varje sång går rakt in i hjärtat<3

2009-12-02 @ 19:20:14
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0