Min dag

Var uppe sent igår (kl 2) men ändå lyckades jag ta mig upp kl 6 och vara i skolan i tid. Hade mitt första seminarium på denna kurs och vi skulle lära oss bokföring med hjälp av dator. Det var riktigt skoj eftersom jag bara gjort allt manuellt tidigare. Jennie som jag arbetar med hade varit duktig och gjort alla konteringar innan så det var bara att skriva in allt så vi var helt klara redan kl 10. Hade tänkt att vi nog inte blir klara förrän 15 så jag var glad!
I eftermiddag ska jag egentligen ha spanska men jag fick en inbjudan till Unga aktiesparares föreläsning på skolan och eftersom jag väldigt gärna skulle vilja lära mig lite mer om sådant så har jag valt att gå på det istället. Måste passa på när man får sådana här chanser! Efteråt ska jag hämta Ninja och sen åka till Åkersberga och hämta Matilda innan vi beger oss ner till Småland.
Får inte glömma att hämta ut biljetterna till Hairspray som jag bokat också. Sista dagen idag att hämta dem!
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0