Snart är det över!

Igår skrev jag den första tentan och det kändes så otroligt bra! Kommer absolut ha klarat den denna gången! Idag däremot är det dags för redovisningstentan och jag har känt mig så otroligt laddad inför den. Har legat bra i fas hela tiden och hunnit läsa all litteratur. Men de senaste 3 dagarna har inte tentan känts bra alls. Det är boksluten och nyckeltalen som ställer till det för mig så jag börjar bli riktigt orolig faktiskt. Men jaja, jag får väl gå dit och göra så bra jag bara kan så får vi se om det räcker tillräckligt!
Ikväll ska jag träffa Emma och Matilda och imorgon kommer Cissi, Mattias och Millie hit. Kommer bli en härlig helg det här. Den nya kursen börjar först på tisdag också så jag har några dagar att andas ut nu. Håll tummarna för att det går bra i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0