Det gick bra igår...

Igår var jag iväg på intervju och när det var klart kände jag väl att det kanske inte gått så bra. Men efter inte så lång tid ringde de från academic work och sa att det hade gått bra och att de gärna ville ha referenser. Var väldigt förvånad men glad! Idag ska jag få veta hur det har gått så det ska bli spännande! Efteråt åkte jag iväg till skolan för att skriva tenta. Hade först tänkt att strunta i det för det kändes inte alls som om jag var beredd, men väl där så kändes det som om jag hade koll på det mesta. Tror faktiskt att det gick ganska bra! På kvällen kom Sophie och Viktor hit på middag och hade så fina inflyttningspresenter med sig. Hade det riktigt trevligt! Det var en bra dag igår helt enkelt! :) Nu ska jag ge mig ut på stan för att leta efter julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0