Jag fick jobbet!

Den där intervjun gick nog bättre än vad jag först trott för jag fick jobbet och börjar redan på måndag! Jag tycker att det ska bli riktigt roligt, och ser verkligen fram emot det! Självklart är jag lite nervös, men det vore konstigt annars! Men jag tror att allt ska gå bra bara jag är på plats :)
Jag hittade inte så mycket på min shoppingrunda igår... Inte en enda julklapp i alla fall! Däremot fick jag tag på en riktigt fin klänning på MQ som jag funderar på att ha på nyår, samt tre långärmade tröjor från Esprit. Var tvungen att ge upp ganska tidigt och ge mig in till stan igen för att hinna skriva på alla papper för jobbet, men det var så klart viktigast! Nu ser jag fram emot måndag så håll tummarna att det blir en bra första dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0