Min första pepparkaksdeg!

I vanliga fall brukar mamma göra pepparkaksdeg åt mig som jag antingen bakar ut hemma hos dem eller hos mig själv. I år kommer jag hjälpa mamma med att baka ut hennes när jag kommer hem till helgen, men jag har faktiskt gjort min alldeles egna pepparkaksdeg ikväll! Första gången och jag följde mammas recept så noga, så noga (fast jag bara gjorde en halv deg)! Ändå tyckte jag att den såg annorlunda ut så jag ringde hem och hade panik och fick förklara hur den såg ut. Tydligen verkade den vara precis som den skulle och när jag smakade på degen kändes den precis som vanligt. Hoppas den blir bra på söndag när vi ska baka ut den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0