Tid med mycket julgodis!

Är det bara jag som har tryckt i mig julgodis den senaste veckan och inte vill se en bit till på länge nu?! Julgodis är så otroligt gott, men det är verkligen tur att man inte äter den där mängden varje vecka...
Andra advent var Matilda och Emma här och bakade med mig. Det blev lussekatter, knäck, ischoklad av vit, ljus och mörk choklad, snöbollar, tryffel med baileys, chokladrutor med hasselnötter, mariannetryfflar och pepparkakor. Vi höll på en halv dag och det blev så mycket smarrigt. Tyvärr lyckades vi ju inte spara det speciellt länge så till julen fick jag göra ännu mer. Då gjorde jag även Leilas Rocky Road som var otroligt mumsiga! Gjorde fina påsar och gav bort till morfar, farfar och Joakims morfar. Tror det var ganska uppskattat :)
Tänkte bjuda på lite bilder från julbaket!
Baka lussekatter


Ninja ville vara nära i köket och fick mycket klappar av både Emma och Matilda


Rulla Baileystryfflar


Finaste tjejerna med godaste resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0