Behöver lite struktur

Jag har kommit på vad det är som krävs just nu. Struktur! Efter jul så har allt bara släppt och jag känner att allt håller på att rasa samman. Jag måste ta tag i det här och se till att få lite struktur i mitt liv igen. Jag måste planera in tid till skolan, till att hålla ordning här hemma, till bloggen, till att träffa vänner, aktivera min älsklingshund och bara kunna sitta ner och titta på tv och läsa. Det är allt som krävs. Jag har fått det att fungera så många gånger förut och det lär inte bli några problem denna gång heller. Allt som krävs är att jag tar tag i det. Nu ska jag åka hemhem till min familj i morgon och stanna över helgen och då kan jag ha tid till att bara släppa allt från mina tankar och bara få ordning på dem igen. Så gör vi!

Kommentarer
Postat av: Ida

Struktur är alltid bra:D

2010-02-04 @ 21:09:11
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Struktur behöver nog jag också!

2010-02-10 @ 12:00:05
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0