Gör absolut ingenting...

Hej på er!
Har varit i skolan idag men bara fram till kl 14 ungefär. När jag kom hem hade jag tänkt att plugga men det har det inte blivit någonting med. Har tenta om en vecka så jag borde verkligen sätta fart men den här kursen känns helt hopplös så jag hittar ingen motivation. Om 1,5 vecka börjar nya kursen och jag har lovat mig själv att verkligen ta tag i allt nu och strukturera upp mitt liv så att jag inte bara går och degar utan får saker gjorda. Fick ju VG på förra tentan, vilket jag mått väldigt bra av så jag ska försöka satsa på att få fler sådana resultat eftersom det tydligen påverkar mig mer än jag egentligen trott.
Idag har jag bara legat i soffan och läst och tittat på tv. Har ändrat om lite bland mina filmer och skivor också förstås så att jag får plats med lite mer i bokhyllorna. Sedan har jag faktiskt varit lite duktig också. Har tagit tag i att boka in lite roliga kurser för Ninja nu under våren. I slutet av månaden ska vi ut på något som kallades för Upplevelsepromenad och sedan i februari börjar en kurs som heter kontakt och samspel. Längre fram i vår har jag tänkt att gå på rallylydnad med henne igen för hon tyckte det var så otroligt roligt sist. Hoppas det blir bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0