Ingen motivation

Hej på er!
Har inte skrivit så mycket här på sistone. Beror mycket på att jag inte har någon motivation till det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag går mest runt och känner mig stressad hela tiden och det blir inte så mycket gjort mer än plugga. Nu har jag varit ganska mycket sjuk också och bara legat i soffan och läst böcker. Förhoppningsvis känner jag att allt släpper snart så att jag kan skriva igen. Ni kan ju alltid söka upp mig på twitter för jag skriver där åtminstone 2 ggr om dagen oftast.
Nu ska jag iväg till Älvsjöskogen och gå på en upplevelsepromenad med Ninja i två timmar och efter det ska jag äta lunch med Jenny som är i stan. Det ska bli mysigt! Sen får vi se om Joakim mår bättre idag så att vi åker ner till Linköping på inflyttningsfest. Vi hade köpt biljetter till Old Dogs igår och hämtat ut dem och allt och så satt vi på Pizza hut och åt innan bion men han mådde så dåligt så vi fick strunta i bion och åka hem istället :( Inte ofta han är dålig...
Jaja, ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0