John Travolta

Jag vet faktiskt inte om jag har skrivit något om min kärlek till John Travolta i min blogg innan. Hur som helst så är det dags nu! När jag var liten, typ 10-12 år, visade min mamma mig filmen Grease och jag blev helt förälskad i filmen och speciellt i Travolta. I flera månaders tid så såg jag filmen nästan varje dag jag kom hem från skolan och efter det har jag försökt samla på mig alla filmer som han gjort. Många är svåra att få tag på i Sverige men jag har i alla fall ett 30-tal av dem nu. Har även en del böcker, skivor och till och med en gammal klippdocka från 70-talet.
Idag var jag inne på hans hemsida och kollade runt lite och hittade en intervju från The Ellen show där han har med sig sin dotter Ella Bleu. Båda två samt Travoltas fru, Kelly Preston, spelar i filmen Old Dogs som hade biopremiär i Sverige nyligen och jag måste se den! Har inte sett klipp med hans dotter innan, men jag måste säga att hon är verkligen en av de sötaste ungar jag sett! Och vilken pappa hon har! Han verkar så himla underbar och verkligen bry sig om henne. Ni måste se klippet, det är hennes allra första show som hon medverkar i. Tryck här så hittar ni det!

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

John är så grym :)

2010-01-11 @ 20:24:27
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0