Lugn helg

Hej på er!
Kom precis upp till Sthlm igen. Har haft en väldigt lugn och skön helg nere i Linköping vilket var behövligt. Febern är borta men inte förkylningen, men det känns som att även den håller på att avta. I fredags mötte jag upp Joakim och några av hans jobbarkompisar på De Klomp och även Julia var där som jag inte träffat på över ett halvår. Jätteskoj! Men eftersom jag var sjuk åt jag mat och åkte sedan hem. I lördags tog vi det lugnt hela dagen fram till 17 då Anders och Julia kom och fikade med oss och när de gått hem igen kollade vi på Eragon och åt mat. Idag åkte Joakim iväg till Malta och kommer hem på onsdag igen så jag och Ninja åkte upp hit. Imorgon är det ju skola igen. Som ni märker, har inte hänt något speciellt som det varit värt att uppdatera om, men nu är jag hemma igen och allt kommer rulla på som vanligt imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

God natt på dig :)

2010-01-20 @ 22:38:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0