Senaste dagarna

Som jag sagt innan har vi bara varit hemma och tagit det lugnt de senaste dagarna. Bara läst, tittat på tv och varit på promenad i stort sett. Ja, igår la jag ett pussel också på 1000 bitar. Blev klar efter ca 6 timmar. Var inte lika svårt som 1000-bitars annars brukar vara och jag kunde bara inte sluta. Var därför och köpte en pusselmatta idag så jag lite lättare kan pussla nästa pussel. Otroligt härliga dagar har det varit!

Tänkte visa lite bilder från hur dessa dagar varit.

Jag och Ninja var ute på en långpromenad igår. Så otroligt fint väder var det och ingen av oss kände för att gå in igen.


Husse och hund kopplar av i soffan


Mitt fina pussel!


Älsklingen köpte första säsongen av 24 och såg klart hela säsongen på ett dygn. Skönt att bara ligga i soffan någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0