Besök på Himalaya

Idag har jag varit väldigt duktig! Har tillbringat mycket tid ute med att skotta uppfarten, från grinden upp till dörren, altanen och trappan ner till pooldäcket (så Ninja kan gå ut den vägen) och pooldäcket, plus att jag sopat rent plåten på poolen. Efter det åkte jag in till Södermalm och köpte mat och nytt halsband till Ninja och hämtade ut biobiljetter till förhandsvisning av Svinalängorna.
Eftersom biljetterna fanns på filmstaden i Söderhallarna var jag bara "tvungen" att ta ett varv förbi Himalaya som säljer underbara teer och choklad. Jag vet, jag har en massa teer, men jag kunde bara inte låta bli när jag såg de fina påsarna och kände de underbara dofterna. Behöver ju lite specialte nu när det är jul... Har hunnit testa den till höger och den till vänster redan och de var helt fantastiska! Nästan så jag borde gå och koka ännu en kopp så att jag kan testa tomteteet också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0