Dåligt med kommentarer

Ni är ju en del som läser ser jag enligt statistiken men ingen kommenterar... Lite synd! Kommentera gärna för då blir jag väldigt glad! :)
Har varit iväg på föreläsning men fick gå efter 30 minuter för jag kunde inte koncentrera mig eftersom näsan rann hela tiden. Störde nog alla runt omkring med min hosta och snuva också så det var lika bra och åka hem. Nu ligger jag här i soffan och tänkte avslöja vad det första jag gjorde på min 18-årsdag var.
Jag tycker inte om att få frukost på sängen. Eller jo, jag vaknar gärna av frukost framför näsan men jag vill inte äta i sängen så när jag fyller år får mamma och pappa alltid duka framför tvn istället. För er som inte vet det så fyller jag år den 11 juli, alltså mitt i sommaren. Pappa hade varit nere i källaren och när han kom upp satt jag där på min födelsedag och tittade på Pelle Svanslös julkalender. Han bara stirrade på mig och sa: "Det är mitt i sommaren och du är 18 år gammal nu och ändå sitter du här och tittar på en julkalender!" Tyckte det var himla rolig reaktion haha :) Ska han säga som sitter och titta på Disney Channel jämt och ständigt och som önskade sig Djungelboken i julklapp för några år sedan ;)
Så nu ligger jag alltså här i soffan och har julkalendern på i bakgrunden. Kan varenda replik så det fungerar bra att göra lite andra saker samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0