Grown ups

Igår tittade vi på Grown Ups här hemma. Jag har hört så mycket skit om den filmen och folk som sagt att den inte är värd att se. Ni som känner mig vet att jag måste fatta min egen åsikt och så var även fallet med denna filmen. Kan bara säga en sak och det är att ni som säger att den inte är värd att se har FEL, FEL, FEL! Vi skrattade så vi grät och satt dubbelvikta nere i soffan. Så otroligt underhållande! Visst, ni som söker efter drama kanske inte ska se den, men vill man ha ett gott skratt så är det en grym film. Många bra/roliga skådespelare med i filmen också, till exempel Adam Sandler, Salma Hayek, Chris Rock, Rob Schneider och även Steve Buscemi i några scener. Den var verkligen underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0