Han som försvann...

Idag har jag läst ut Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. Många som har läst den och pratar om den just nu, och som ni vet så måste jag bilda min egen uppfattning. Måste säga att jag fullkomligt älskade den här boken! Den var rolig och underhållande, uppbyggd på ett bra sätt, intressant och framförallt oväntad. Jag som läser så mycket böcker brukar ofta veta vad som ska hända härnäst, men i den här boken blev jag förvånad om och om igen. Jag visste aldrig vad som skulle hända på nästa sida, vilket var det absolut bästa med boken! Satte 4 som betyg på den. Nästa bok att läsa blir Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón, som jag också hört mycket bra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0