Lördag kväll framför brasan!

Egentligen skulle vi haft besök hela helgen men Maria lyckades dra på sig feber så det blev tyvärr inget. :( Istället har vi varit iväg och shoppat lite. Fick tag på sko- och hatthylla, presenning, snöskyffel, krukor till blommorna jag köpte i veckan, ved och en ny brevlåda samt lite annat smått och gott. Får bjuda på lite bilder senare hur allt blev.
Efter att krånglat med brevlådan och monterat ihop och satt upp hatthyllan och lite tavlor har vi nu tänt en brasa. Jocke sitter och läser på sin nya Kindle och dricker whiskey och jag ligger på en filt och läser hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och dricker päroncognac. Tänkte ligga kvar här tills Så mycket bättre börjar om 45 min. Jag fullkomligt älskar det programmet!
Ninja ville också vara med på filten framför brasan och mysa
Älsklingen är nöjd med sin Kindle som han fick i veckan
Vardagsrummet blev bra med lite blommor och framför allt krukor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0