Lugn söndag

Jag vet knappt vad jag har gjort idag. Egentligen borde det skrämma mig... Istället känner jag, åh, vad skönt! Vi var ute i trädgården och plockade upp de sista lövhögarna från förra helgen, eftersom våra säckar tog slut då. Sen var vi på återvinningscentralen i två vändor och slängde alla löv och en massa kartonger. Vi har ändrat om lite i garaget så vi har lite mer plats och satt upp några tavlor här inne. Sen tog vi en lång härlig skogspromenad på förmiddagen med Ninja och träffade en massa andra hundar som Ninja fick leka lite med. Sen ikväll har Cissi varit här på middag och vi har suttit framför brasan åter igen och bara kopplat av och nu har vi precis kommit ut från bastun. Det har blivit en söndagstradition här hemma alla redan :) I eftermiddag satt jag här i soffan och sov en liten stund också. Det känns som vi verkligen tagit dagen som den kommit. Otroligt härligt emellanåt. Men imorgon drar allt igång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0