Plugg- och städdag

Idag MÅSTE jag sätta mig ner och börja plugga. Fick tag på kurslitteraturen på biblioteket igår men då har man bara 1 vecka på sig att läsa 5 veckors litteratur så det ska jag försöka göra så gott jag kan. Tack och lov var det bara 375 sidor i boken och alla kapitel ska inte ens läsas så det blir nog inte helt omöjligt det här. Sedan måste jag se till att rensa lite ytor här hemma idag också, vilket alltid tar längre tid än man först trott så får se hur mycket jag får gjort. Ikväll kommer i alla fall Matilda hit på middag och sen ska vi in till stan och titta på förhandsvisningen av Cornelis. Ska bli riktigt spännande att se den! Dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0