Flickan från ovan

Hade tänkt att jag skulle se två av filmerna igår men jag var nog lite trött för jag somnade 50 min in i den första filmen. Ikväll var Emma här och tittade på den med mig, och visst den var bra. Både vacker och sorglig som den ska vara. Riktigt fina miljöer och Peter Jackson gör ju fantastiska filmer. MEN, jag fick inte samma känsla som när jag läste boken, som i övrigt är en av de bästa som jag läst. I alla fall tyckte jag det för 8 år sedan när boken kom ut! Samtidigt känner jag mig inte besviken för den var trots allt bra! Jag tycker att den var värd att se, men ingen som jag kommer köpa för det är inte en film som jag tror jag kommer vilja se så många fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0