Lite nya tag!

Hej på er!
Nu är det väl äntligen dags att skriva här igen. Problemet är bara att jag vill ha en ny design på sidan, men jag är kass på sådant så vi får se hur det går. Tänkte framöver lägga in lite tips till er här istället för att bara skriva vad jag gör hela tiden. Det kan ni istället spana in på twitter, även om det säkert bli lite sådant här också. Jag tänkte tipsa om bra filmer, låtar, böcker, recept och annat som jag gillar. Kan hända att det blir lite inredning också för imorgon får vi nycklarna till vårt hus och det ska bli så roligt!
Jag har precis kört fram och tillbaka mellan Stockholm och Linköping och när jag nästan var tillbaka i Sthlm igen spelades en låt på radion som jag inte hört på flera år och som jag verkligen gillar. Den brukade vi sitta och lyssna på i andaktsrummet i slutet av våra tjejkvällar i kyrkan när jag var yngre och eftersom jag var på återträff där i helgen tyckte jag att det var extra kul att få höra den nu igen!
Låten är Under Ytan med Uno Sveningsson men hittade inte den med honom så det blir med Blues:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0