One tree hill

Det finns en serie som jag verkligen inte kan få nog av och det är One Tree Hill. Varje vecka när nytt avsnitt släpps sitter jag inne på 3click.tv och kollar och jag har några av säsongerna på dvd. Började se om alla avsnitten för någon vecka sedan, men nu har jag inte kommit längre eftersom jag inte har fler av säsongerna på dvd, så det får jag göra något åt. Vet att jag inte får köpa mer nu, men jag kan ju alltid önska mig i julklapp. Det är ju faktiskt inte så långt till dess!
Jag har skrivit det en gång tidigare, men det tåls att upprepas. Bethany Joy Lenz karaktär Haley James Scott är så lik mig till sättet så det är otäckt! Vet inte hur många avsnitt jag har gråtit mig igenom bara för att hon säger och tänker saker som jag brukar känna likadant om. Hon sätter ord på sådant som jag ibland inte kan förklara! Så om ni tittar på denna underbara serie någon gång, vilket jag verkligen tycker att ni ska, så lyssna lite extra på Haley hur hon är så får ni veta en massa om mig ;)
Här kommer en sång som hon och Tyler Hilton (Chris Keller) sjunger tillsammans i serien och som är en av de mest spelade låtarna i min iPod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0