Remember Me

När vi kom hem från musikalen igår satte vi oss i vårt nya hemmabiorum och tittade på den tredje filmen jag hyrde: Remember Me med Robert Pattinson och Emilie De Ravin. Ingen av oss visste speciellt mycket om den och hade absolut inga förväntningar. Man kan väl säga att den handlar om två personer som förlorat någon väldigt nära och som är ärrade för livet av dessa händelser. Jag trodde att det skulle vara en lätt film med lite drama och mycket kärlek, men så var det absolut inte! Det var en riktigt tung film många gånger, men jag gillade den verkligen! Joakim gillade den också men tyckte att hela slutet var onödig och att man kunde slutat filmen lite tidigare. Han tyckte inte det passade in i resten av filmen, men jag håller inte med honom där. Tycker det är en film som är helt klart värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0