Sista bokpaketet på ett tag...

Idag fick jag hem mitt paket från Bokia som jag gått och väntat på ett tag:
Marc Levy - Just Like Heaven 
Carolina Gynning - Ego Woman 
Markus Zusak - Boktjuven 
Michelle Read - Spirit Bound & Blood Promise (Nr 4 & 5 i Vampire Academy-serien)
Carlos Ruiz Zafon - Ängelns lek & Vindens skugga
Elizabeth Gilbert - Lyckan, kärleken & meningen med livet 

En väldigt bred blandning av böcker blev det denna gången men jag tycker om att variera mig och det är bra att jag köpte många olika böcker för nu får jag inte köpa fler på ett tag. Fick precis besked att jag använt upp alla mina CSN-veckor till jul så nu gäller det att söka jobb och verkligen snåla på pengarna så jag kan ta mig igenom två terminer till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0