Första biverkningarna

Godmorgon på er!
Vad roligt att så många vill läsa om hur det går det här. Statistiken har skjutit iväg senaste dagarna. Då är det ju inte mer än rätt att jag ger er en liten uppdatering här andra morgonen. Igår när jag hade uppdaterat bloggen tog det inte lång tid innan jag kände av första biverkningen. Jag började frys och kände mig skakig. Satt och läste min faktabok och tydligen är det vanligt att man fryser och svettas om vartannat de första 3-4 dagarna. Det var bara att ta på sig lite mer kläder och en filt så var det löst.
När jag vaknade idag kände jag också att huvudvärken började komma krypande, men jag får se till att dricka mycket vatten så hoppas jag den försvinner också snart. Annars mår jag bra fortfarande, har sovit ovanligt bra inatt och är sjukt motiverad!
Idag tillsatte jag massa kanel på gröten, vilket faktiskt gjorde den ätbar. Vilken lycka! Nu är det dags för dusch, ska vara på föreläsning om 1 timme. Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0