iTrim Dag 1

Steg: Köpte stegräknaren i eftermiddag och sen jag kom hem från jobbet har jag gått 6407 steg än så länge. Gissar på minst 10000 totalt.
Träning: 5 km promenad i regnet
Första dagen är avklarad och jag mår mycket bättre än jag förväntat mig! Kände mig mätt från frukosten tills jag skulle äta nästa måltid och har inte haft några hungerkänslor. Jag har inte heller mått illa eller känt mig trött eller irriterad. Men jag antar att det tar 2-3 dagar innan kroppen börjar säga ifrån. Det enda som varit jobbigt har varit maten. Den är så otroligt äcklig! Testat både gröten, kycklingsoppan, tomatsoppan och blåbärsshaken. Blåbärsshaken var väl okej, men de andra höll jag på att kräkas av så det kommer bli två väldigt jobbiga veckor det här. Kycklingsoppan blev mycket bättre med lite curry och vitlökspeppar som jag hade i först när jag ätit halva portionen. Får försöka krydda allt så mycket som möjligt! Maten har i alla fall fått mig mer motiverad. När jag nått mitt mål slipper jag ersättningarna och jag längtar redan så mycket efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0